france_polognedrapeau_europeenEn ce jour de la fête de l'Europe et en prévision de l'Europride à Varsovie, nous sommes très heureux de vous présenter le premier glossaire gay franco-polonais !

C'est un début, il manque encore des termes. Cependant, vous y trouverez déjà des mots très outils pour échanger entre français et polonais.

Poland_Marcin_Mrozi_ski758040884_smallW dniu święta Europy i przed Europride w Warszawie, mamy zaszczyt zaprezentować wam pierwszy gejowski glosariusz francusko-polski!

To dopiero początek, brakuje jeszcze wyrażeń. Pomimo to, znajdziecie tu sporo bardzo przydatnych słówek.

                                                                                                                                                                                                       
Glossaire gay franco-polonais / Gejowski   glosariusz francusko-polski
Français Polski
actif/passif   (versatile) aktyw/pasyw/uniwersalny
Amour miłość
Anal anal
Anus odbyt
Avoir une   erection mieć erekcję / mieć   stojącego
Backroom darkroom
Baise moi jeb mnie
Bander napinać
Bar homo bar gejowski/branżowy
Bareback bareback (jebanie bez   gumy)
Bear misiek
Bien monté wielki chuj/ wielka   pała
Bite chuj
Bite de   cheval końska pała
Bogoss ładny chłopak
Boite de nuit   gay klub   gejowski/branżowy
Bouche buzia
Bouffer le   cul rimming / wylizac   komus odbyt
Capote guma
Ce mec est un   bon suceur ten facet dobrze robi   laskę/ten facet dobrze ssie
Cockring cockring/pierścien na   chuja
Coming out coming out
Cul dupa/tyłek
Drapeau gay /   Rainbow flag tęczowa flaga / flaga   gejowska
Embrasse moi całuj mnie
Embrasser całować
Enculé jebany/wyruchany
Enculeur jebaka
Esclave niewolnik/slave
Faire un   calin przytulać się
Faire une   félation obciągać
Fesse pośladki
Fétichisme fetyszyzm
Garçon chłopak
Gay gej
Gay pride /   Marche des fiertés parada   równości/parada pedałów
Gay-Friendly gay friendly
Glory hole dziura chwały / Glory   hole
Gode dildo/sztuczny chuj
Homme mężczyzna/pan
Homosexuel homoseksualista
J'ai envie de   toi chcę Cię
J'ai une   erection stoi mi
J'aime le sex lubię sex
Jus sok
LGBT LGBT
Lubrifiant lubrykat 
Maitre master/pan
Mec facet
Mec actif aktyw
Mec mignon fajny/miły facet
Mec passif pasyw
Mec viril męski facet
Minet słodziak
Oral oral
Partouze /   Orgy orgia
Pédale pedał
Pédé pedał
Penis penis
Petit copain chłopak
Plan à troi   (threesome) trójkąt
Plan cul jebanko/seksrandka
Plus au fond głębiej
Plus   doucement delikatniej
Plus fort mocniej!
Plus   tendrement wrażliwiej /   delikatniej
Poil włos/owłosienie
Pompeur /   Suceur obciągacz/lodziarz
Position pozycja
Prends moi weź mnie
Préservatif kondom/prezerwatywa
Queue kutas
Rencard seksrandka/spotkanie   na jebanie
Rendez-vous randka
Salope szmata/zdzira
Sauna gay sauna   gejowska/branżowa
Se faire   sodomiser dać dupy/dać się   wyruchać/wyjebać
Seronegatif zdrowy   (sain)/seronegatywny
Seropositif seropozytywny   (zahifiony)
Sex toys sex zabawki
Sexualité seksualność
Sexy sexi/sexowny
Sida aids
Skater skater / skejt
SM   (sado-maso) sadomaso / sm
Sodomise moi wyruchaj mnie!!!!
Sodomiser qqn przeruchać/wyruchać/jebać   kogoś
Sperme sperma
SSR (Sexe   Sans Risque / Safer sex en anglais) bezpieczny sex
Suce moi ssij mi/mojego kutasa
Sucer ssać
Tarlouze cwel/ciota
Tétons sutki
Tu es mignon jesteś   fajny/miły/słodki
Tu me manques brakuje mi Ciebie /   tęsknię za tobą
Urophile urofil / fan złotego   deszczyku
Vibro wibrator
Vierge prawiczek/dziewica

N'hésitez pas à nous signaler des mots manquants.
Nie obawiajcie się zasygnalizować nam brakujących słów.

Ce glossaire a été rédigé par Dominik et Benjamin Ladc. Merci à Dominik pour sa participation.
Te rozmówki zostały zredagowane przez Dominika i Benjamina Ladc. Dziękuję Dominikowi za jego współudział